menubalk

> Nieuws >  Vrijwilligers in het zonnetje

8 januari 2018

Vrijwilligers in het zonnetje

Op woensdag 20 december 2017 bezocht de fractievoorzitter van Beter voor Dordt (BvD) - dhr. D. Schalken - Museum 1940-1945. Hij bracht namens zijn fractie haar waardering over - in de vorm van een waardebon van Bakkerij van Herk - voor al het werk dat in het museum door vrijwilligers wordt uitgevoerd.

Het museum is, bij monde van bestuursvoorzitter Th.J. Berendsen, zeer content met deze aandacht vanuit de lokale politiek voor het vele vrijwilligerswerk wat wordt verzet om het museum open en draaiende te houden, voor de bezoekers.

Namens alle museumvrijwilligers bedanken wij Beter voor Dordt voor deze leuke geste. Tevens willen wij hierbij van de gelegenheid gebruik maken om alle mensen en instanties, die het museum het afgelopen jaar hebben gesteund - in geldelijke of materiele vorm, anoniem of bij naam - te bedanken.